YOUR SISTER Som ni kanske märkt är jag svag för kors, döskallar och dylikt. En annan symbol jag ofta faller för är Peacemärket och i kombination med den schyssta grå/gröna färgen på sjalen ovan tycker jag det blir riktigt fint. Kanske en julklapp till en syster eller vän?

Hur har ni det förresten med julklappar? Det börjar dra ihop sig nu och för mig tror jag att nästa vecka är den då jag kommer göra de flesta köpen. Dock lämnar jag lite tills julaftonsveckan, alltid mysigt att panikshoppa lite på slutet! (?)

sjal, Sid & Sally
Ann-Charlotte

Jag brukar köpa mina julklappar dagen innan julafton. Åhléns har öppet till 22 då. Perfekt! Det är perfekt!

Ellen - ellastankar.blogg.se

Riktigt snygg var den :)

Julia

Modellen verkar bekant :) Kram / JG

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress