....Pyttianna! Denna gång tvingades jag ju inte välja mellan fina kommentarer utan i stället var det alltså utlottning som gällde mellan de som "gillat" Vintageonline.se på Facebook. Grattis Anna Wictorin- Maila mig din adress så skickar jag Hood Snooden omgående!

Håll utkik, jag kommer snart att en tävling igen men fler fina priser. Nu åter till pepparkaksbaket- kristyren ska fram!

one happy winner is Anna!

Jag gillar på FB (Anna Wictorin) och vill självklart vara med och tävla om en hoodsnood.
Stämmer det att det skall bli kallaste vintern på år och dar så behövs ju verkligen en sån snygging på mina barnvagnspromenader!

Hoppas du har det bra i London.
Kram

Pyttianna

Super roligt ;) då har man lite rolig post att se fram emot!



Kramar!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress