27 augusti 2010

PRE LAUNCH

VINTAGEONLINE



Så var det äntligen dags för att välkomna er till mitt "hemliga" projekt, min andra baby; Vintageonline.se

Vintageonline.se kommer att vara en webshop där du finner både vintage och nyproducerad handplockad design och ni som följt mig ett tag kommer se hur sortimentet avspeglar just den look jag gillar. Eftersom ni förstått att något har varit i görningen och frågor har börjat dimpa in angående pälsvästarna så bestämde vi oss för att ha en Pre-launch av webshopen i dag och sedan kommer den uppdateras med nya varor efter hand.

Check it out redan nu och säg gärna vad ni tycker!

OBS! För att fira lanseringen så får ni, mina läsare, 100kr rabatt på era beställningar om ni använder er av koden "avenymamma". Koden är giltig Augusti månad ut och gäller för dig, din familj och dina vänner.

Anna

Snygga grejer, tyvärr lite för dyrt för mig och min juriststudentplånbok :(

Sofia

Grymt Jennifer! Ser superfint ut!



Ett stort lycka till,



Kram S

frikadellen

Heja Jennifer!

frikadellen

Heja Jennifer!

carina

Åh, vad roligt att du vågar starta eget som tjej och mamma! STORT Lycka till!!!

Anna

Oj vad kul!

Hoppas allt går jättebra...Att driva butik är det roligaste jag gjort.

Nina

Vad roligt, lycka till!

Therece

Så snyggt! Askul!

Emma

GRYMT!!!

Filippa - mamma till Liam (ny bloggadress!)

Vad kul! :) Lycka till! kramar

Pyttianna

Grattis och lycka till :)

Swede In London

Ah wow vad kul:) Lycka till. Antar att ni inte skickar till London men jag far beundra pa avstand;)

Helena

Wow! Stort grattis och lycka till :)

Teresa

Oj va nice! Såg ju riktigt schysst ut dessutom!! Önskar dig ett stort lycka till!

Avenymamma

Swede in London: Självklart skickar vi till London om du är intresserad, du kan lägga en order som vanligt!



Alla andra: Tack så himla mycket för alla fina ord!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress