25 augusti 2010

SPOTTED: A HAT

MODE



En läsare tipsade mig, efter det här inlägget, om att Laredoute har en snygg hatt i liknande stil. Efter att spanat in den så kan jag inte annat än att hålla med. Jag har nog egentligen tänkt mig en lite mer "slokig" hatt men man kan ju alltid ha två och dessutom är ser den grå färgen grymt snygg ut. Så, nu ska jag sluta tjata om hattar. Kanske.

Ps. Gillar tjejens tatuering, varför är det så svårt att hitta snygga gnuggisar på 2010-talet?

hatt, Laredoute
Emelie Arvidsson

Hej Jennifer, på Asos finns en fin hatt som är lite mer slokig men ändå har ett lagom brett brette!

Kram

Spiderchick

säljer inte Tyra gnuggisar på sin smyckesida? Hm... :)



Hörs imorrn!

Malin

Hej! Kika in i H&M´s webhsop, dom har fått in en hatt idag som kanske kan vara de du söker!



kram till dig och lillen...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress