3 augusti 2010

LITEN DAGENS

MODE





I går var dagen då lillen lärde sig göra rumplyft
(dvs stå på händer samt fötter med baken pekande uppåt) och jag är därmed en proud mother. Det var också dagen han nästan växt i sin All Saints-tröja och det förtjänar faktikt också lite uppmärksamhet, kanske låter ytligt men det representerar så mycket mer än bara en outfit för mig.

Det betyder att vi i 8 månader har kämpat på med mat, lek, sömn (utan sömn också för den delen) och en massa kärlek vilket nu har resulterat i att min älskade son gått från att vara en baby till en liten pojke. Och Det mina vänner, Det är väl något att vara stolt över på riktigt som mamma. Med eller utan krypframsteg.

hood All Saints, leggings Shampoodle
Spiderchick

vad fint du skriver!



Längtar efter att få se rumplyftet! haha :)

Anna

Fint! Både tröja och text. Att vara stolta. För Precis Allt. Det är väl i princip det som är grejen med att vara morsa!? Men man behöver inte bara skriva om det i sin blogg och det är just det jag gillar med din blogg. I lagom dos är du stolt mamma fast alla vet att du är stolt precis hela tiden. Kram Anna

Kerstin

Sötaste, tuffaste, duktigaste pojken! Puss, puss :-)

Pyttianna

Du har verkligen all rätt att vara stolt! ;)

kram..

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress