För exakt två år sedan vaknade jag upp med ett trassligt hår fullt av hårnålar, med ömma fötter och med en svag doft av flera timmar på dansgolvet. Men också med ett så obeskrivligt rus i kroppen; Lycka och tacksamhet över dagen som varit.

I går firade jag och min man bomullsbröllop, dvs 2 år som gifta, cool känsla!

canvastavla härifrån


Åsa

Grattis! Fantastiskt fin bröllopsbild, det där. Ni ser så härligt lyckliga ut. :)

Johanna

är inte bomullsbröllop 1 år? 2 år pappersbröllop?

ylwawiie

GRATTIS :D

malin

GRATTIS!

Matilda

åh vilket härligt foto!! Grattis grattis ( i efterskott) på 2årsdagen.



den 19 aug firar jag och min man 4år. känns som igår.. haha knasigt det det där..

Malin

oj, grattis! åh, så fint <3 !

Helena

gud så vackert :)

anna

kan du inte visa fler bilder från bröllopet? Jag har för mig att jag har sett ngn bild tidigare tillsammans med tärnorna(?) och de var så fint inspirerande!

mamsen

Kommer aldrig att glömma den dagen.Sååå himla mycket glädjetårar.Fortfarande får jag gåshud när jag tänker på dig vid sidan av din pappa kommande gående på den röda vackra mattan för möta din blivande make.såå himla vackert! Och sen Matildas sång till er båda.Näe nu gråter jag igen,skit oxå.Puss på er alla tre!

Anna

Grattis!

Vad fint!

Firar 2årig bröllopsdag med min kärlek snart jag me!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress