28 augusti 2010

THANK YOU ALL

VINTAGEONLINE





Tack för alla lyckoönskningar jag fått sedan igår.
Vintageonline.se är verkligen något jag (med hjälp av min man) är stolt över att jag lyckats åstakomma som småbarnsmamma och allt. Det har varit en dröm sedan länge att göra detta och även om det är efter att lillen somnat som den större delen är gjord så får jag tacka honom för att han inspirerat mig att fixa med detta (vill ju att han ska vara stolt över morsan när han blir stor!).

Nu fortsätter arbetet med att leta fler produkter för att utveckla sidan i sann avenymammaanda. Det kommer bli en spännande höst, det känner jag på mig!

lite fler inspirationsbilder
Alexandra

Hoppas att det är ok med att jag lånade dessa bilder till ett litet inlägg. Du är bara en sån inspirationkälla helt enkelt!

Malin;

Åh vad roligt för dig! Grattis!

Din son kommer vara mäkta stolt äver sin supermamma!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress