9 augusti 2010

HAPPY NEWS

ALLMÄNT


Kom just hem efter en supertrevlig dag med Spider + kompis och möts av denna roliga nyhet;
första inlägget av 7 där jag tar upp höstens största trender (se nedan) har hamnat på förstasidan av blogg.se - I like! I morgon kommer trend 2 så håll utkik!

Nu ska jag leta genom kameran efter en dagens, will be back soon.

första sidan på blogg.se 9/8 2010
Erika

Vad roligt! Bra jobbat:)

Linn

riktigt skoj, fin blogg :)

Jag undersöker vart folk handlar sina jeans! Vart och vilka, affärer och märken?

Bästa och sämsta köpet! All hjälp är bra!

carina

Yey, roligt! :)

Jag fick vara där en kort stund när jag lade upp bilder på vår hunds valpsyskon för ett par år sedan! En stund i ljusskenet! :D

Amanda

Var hittade du väskan?

Filippa - mamma till Liam (ny bloggadress!)

Roligt :)



Superbra med trenderna!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress