Precis som Sofiie tycker jag att det är ruskigt fint med sockor i träsandaler.
Jag ha inte riktigt fått till det än så jag suktar mest efter de som lyckas, Marcella är ett mycket bra exempel. Vad tycker ni- Hiss eller diss?

Denna morgon vaknade jag förövrigt upp på landet utanför ett litet samhälle som heter Hova. I går var det kräftskiva + att vi besökte en tillställning helt i min smak. Ni får se snart!

pics; Jeffrey Campbell, Marcella, Karin Bylund
carina

Ja, man får han en speciell stil om det ska gå hem! Hade inte funkat på mig!

Spiderchick

HISS! SÅ snyggt. Och du skulle ju kunna "pulla av" looken (eh... du fattar) vilken dag i veckan som helst! Med dina ben menar jag.



Hoppas kräftskivan varit fab!



Kram :)

Hanna

Skit snyggt!

Malin

brukar vara enig med dig men i detta fallet tycker jag inte alls som du! Nej, inga strumpor i sandalerna ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress