Alltså, jag brukar inte gilla nagelsmyckningar men det här fick Ms Gala verkligen till. I kväll, när lillens pappa är hemma igen (means jag har händerna fria) så är det jag som testar. Punkt. Slut.

Eller, ja just det, nu är jag nere på stan för att hitta ett heltäckande vitt nagellack, verkar vara svårare än man kan tro, någon som vet?

pics; Am-lul´s closet
Sophie

Depend har ett heltäckande vitt.

Karin

Depend har ett lack som används vid fransk manikyr. Jag köpte det och målade hela nageln, funkade hur bra som helst. Annars har H&Ms eget märke ett vitt, och även Isadora ska ha ett heltäckande. Hoppas du hittar! Tack för en bra och inspirerande blogg!

Matilda

HM hade ett för ett tag sen i ett set med 4 nagellack. Billigt och bra om du har ett bra underlack.

Anna/Rackarungar

Kan tyvärr inte riktigt hålla med om att detta ser schysst ut, men, men...:) Malvalas har ett vitt lack som heter "49 white". Jag skulle också titta på Viva la Divas lack (bl a på Åhlèns).

/A.

ida

Hihi. Jag såg dig på stan. Två gånger. Vågade inte säga hej nån av dom.



Så, om du såg någon mystisk brud som spanade läskigt länge på dig så var det nog jag som blev lite lätt starstruck. Bara såatt du vet.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress