En av sommarens trender har varit statement halsbandet och nu tar vi med oss det in i höstgardeoben. Tjejens "halskrage" längst upp är ruskigt coolt men kanske en aningen oskönt när man behöver vara rörlig. Satsa i stället på ett av halsbanden i bild 3 från Nelly (ruskigt likt det HM sålde slut på tidigt på säsongen) eller på det i mitten om du föredrar den runda formen.

Tips! Låt halsbandet göra looken genom att matcha med en enkel t-shirt i lite lösare modell samt smala jeans!

pic; unknown, nelly, asos
MaryCaroline

Stora halsband kan vara riktigt snyggt, om man matchar det rätt. Tyvärr tror jag inte jag passar i de där riktigt stora.

Sissi

så snygga!

Ulla

Kolla in Coco halsband på min webshop SMYCK1.se

Amica

Underbara ting =) Härligt med en sådan trend!

Oriflame

Snyggt! Dessa halsband är ju perfekta för de tjejer som har lite längre halsar då är det ju döds snyggt verkligen, på mig med kort hals hade det nog inte funkat.:)

Sandra

Jag gillar halsbanden på den sista bilden :)

Emelie

Riktigt snyggt med stora halsband, håller med dig, snyggt till bara en t-shirt :)

Ejjafjällajökul

Rolig idé och så, fast inte min stil^^

Emma

Första bilden var verkligen skitsnygg!

Ida we

Älskar båda nedersta halsbanden!

Haval B Aziz

Jag är nog inte lika säker ¨på att det där kommer bli inne.. men man kan ju ha fel också :P.

Maja

Jag önskar verkligen att jag vore en halsbandsmänniska, men det går bara inte.. :S

maria

absolut bild 2 eller 3. bild 1 var för mycket.

tänker på när det fanns slavar och de hade ett halsband runt halsen som de bands fast med..

Michan

Riktigt snygga.

cecilia

nämen se där! då var jag ju helt rätt på det häromkvällen när jag konstaterade att de här halsbandet är ju galet stort men skit i det, det blir bra med den här baströjan. coolt, första gången jag gör ett moderätt tror jag ;)

Sofia

Har sett många såna där stora halsband på http://l8nyberg.se/ SNYGGT!

Anonym

snyggt=)

P E T R A

Snyggt! Du passa jättebra i stora halsband. Snygg brud i snyggt halsband :)

Hémorroïde

Tycker det är att ta i, inte snyggt alls (alltså översta bilden).

Hanna

Får hålla tummarna för att du når 500 då :P bloggbesokare.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress