20 augusti 2010

DAGENS

OUTFITS





Jag älskar verkligen fredagar då hela familjen är ledig. I dag började vi med en frukost på Espresso House, lite shopping åt lillen inför hösten och sedan Lunch och strosande runt i stan. Visar er snart den nyinköpta outfiten... om jag hittade något åt mig själv? Nja, nätshopping verkar snarare vara min grej nu för tiden.

topp Monki, jeans Patrizia Pepe, Swedish Hasbeens, tygpåse fyndad i CPH
jessica

Åh no! säg inte att du är en sån som säger expresso istället för espresso?! haha...men jag som jobbar där kan garantera att du inte är ensam om det svennebannan syndromet ;)

För övrigt så gillar jag din blogg skarpt! Din stil inspirerar verkligen.

Kram J

A.F

Hur gör du din håruppsättning på bild nr. 2? :) Jätte bra blogg!

Johanna

Jag älskar din (och Spiders) lugg!

milly

åh jag gillar dig. hur får du till den där fantastiska bollen??

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress