10 augusti 2010

DAGENS

OUTFITS





Invigde de nya jeansen direkt och jag måste säga att jag redan älskar dem, så mjuka och så gillar jag att de är så smala nertill då det brukar vara svårt att hitta. Tänk vad ett klädesplagg kan göra för humöret!

jeans HM Trend, linne COS, halsband Lindex, kängor Whyred
Jane

Vad fin du var i dem!!

Hoppas att allt är bra med er!!

Kram

Anna

Du har verkligen jätte fin stil! Men, jag har ett önskemål, lite tips på hur man kan klä sig för att det ska passa en med lite kurvor. Har storlek 40-42 i byxor och 40 i tröjor, vilket gör att det i många fall inte passar med de fina kläder du tipsar om här på bloggen :)

carina

Jättesnygga! Jeans var länge sen jag hade :p

Jenny

Snygga jeans för den slanten. Roligt att jag hitta din blogg, den läggs nu till i favorit bloggar;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress