Ruggigt höstsnygg är Ashley på  ett gammalt omslag av NYLON Augusti 2006. Ett bevis på hur egen stil lönar sig i längden, det blir helt enkelt tidlöst snyggt! Inspireras du som jag så hittar du liknande jeans här, skor, linne, halsband och så mössan då (tro mig, jag försökte hitta en orange men det visade sig vara en omöjlighet)!

pics; NYLON, lindex, modekungen, ellos, scorett & All Saints
Karin

finns en jätte fin på monki, lite slokhatt typ. slog till på den tidigare idag, rikitgt het. ett litet tips bara:)

Sara

Hej! Läser din blogg nästan varje dag och tycker den är härligt inspirerande!

Nu till min fråga, köpte ett par 14håls Dr Martens igår och undrar vad man ska matcha dessa med för att inte se för estetig ut så att säga?:) tack för en underbar blogg, hoppas att du kommer fortsätta långt framöver! Mvh Sara



Fortsätt

Alexandra

http://www.net-a-porter.com/product/96083



den här finns ju, om man har medlen. och fin är den!

Sandra

Älskar bilden på Ashley!

Malin

Jag var också ute efter en orange mössa.. När jag gav upp efter xantal timmar såg jag en mössa i orange på Bikbok, och den fick det bli!



Nästan samma modell som du har visar fast denna är lite längre och lite pösigare!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress