26 augusti 2010

BLOGGTIPS

ALLMÄNT



Det finns många grymt bra bloggar där ute och jag följer ett antal varje dag. Vad som definierar en bra blogg kan vara ett flertal saker; för modebloggare avgör ofta känsla för inspirerande bilder, för livstilsbloggar är ofta uppdateringsfrekvensen det avgörande.

Den egenskap jag dock uppskattar mest och som jag även samtidigt avundas är konsten att kunna skriva. Ni vet det där sättet som gör att man liksom fastnar, ler inombords och som får en att bara önska att det aldrig tar slut. Hänger ni med på vad jag menar?

Ni känner redan till tjejen vars skrivarkonst är uppenbar och nu kommer ett nytt tips, från mig till er, Frikadellen- läs & njut så förstår ni.

avenymamma tipsar om en ny bloggstjärna på himlen

Myaraq

Jajajaja! Frikadellen i mitt hjärta, faktiskt.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress