Jo men visst, Felicia is in da house.
Jag kommer att gästblogga för er varannan Onsdag tills ni tröttnar på mig. Ingen aning om vad jag kommer att skriva om men idag börjar jag med att visa upp den perfekta håruppsättningen för en dålig hårdag- Den inbakade flätan;

Plus: Du kan se ordentlig ut även fast du har världens sämsta hårdag.
Minus: Du måste ha 15min över och någon som gör dom till dig (i mitt fall en underbar mamma).


Tjingeling!


Tips!
Bara för att detta är mitt första blogginlägg så får ni ett bonustips:  Uggleörhängen kommer från Ur & Penn och kostar endast en tjuga (rea så klart).

Foto & Text: Felicia Jansson

m

Veckans blogg som du har anmält dig till kommer ej att avslutas. Då jag ska sluta blogga (läs anledningarna i mitt senaste inlägg om du är nyfiken på varför). Hoppas du har överseende. Tack för ditt deltagande ändå.

mamsen

Gullet då! Nu blev du dagens barn i mina ögon. Jag älskar min underbara mamma jag med.

Lovisa

åh, flätan!

Farmor

Vad fin du är....

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress