19 april 2010

TODAY

ALLMÄNT



Vi spurtade till bussen i morse för att hinna gå lite på stan innan tåget avgick.....



...jag kollade in HM Home och gillade det (korten på bilden växlades in mot varor i kassan)....



Spanade in Fifth Avenue shoe Repair på Åhlens City...



.. och fastnade för dessa shorts, sen...



samlade vi ihop oss och hoppade på tåget hem, Home Sweet Home!
Sara

Ooh, på vilken HM-butik finns homeavdelning??



Du har en fin blogg! :)

Angelica

TÄVLING ! Var med och tävla om bl. a barnkläder !

Sofia

Ooooiiiii vilken underbar filt lillen har!

mini

så underbart inspirerande bilder! och jag blir alldeles lycklig när jag ser bilder på eran fina vagn, om en vecka får jag en limited edition av den levererad hem! mini

Carro

Ge mig filten nu !!! =)

Var har du hittat den, och snälla säg nu inte att den följde med när ni köpte vagnen & är special edition för Bugaboo och omöjlig att få tag på...

Matilda

Oj var hittar man HM home i gbg?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress