9 april 2010

TODAY

ALLMÄNT



Solen har stått högt hela dagen och hela Göteborg fullkomligt vibrerar av vårkänslor...



... Lax och småpotatis till lunch kändes givet och efter det promenerade jag och lillen i sällskap med våra vänner upp och ned för avenyn tills vi blev hungriga igen.

I kväll äter vi glass hos en annan vårstinn familj och jag lovar försöka få till en dagens med lite hjälp av dem. See you later!

solisar Raybans
Sanna Maria Bodin

hej gud vilka snygga kläder du har jag älskar verkligen din stil ! vad jobbar du som för inköpsassistent ?

Jag bor också i Göteborg så jag vet verkligen vad du pratar om när våren kommer till götet det är något alldeles speciellt och kan bara förstås om man bor här.

Tack för en bra blogg

kolla gärna in min blogg=)

våriga hälsningar från sanna

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress