2 april 2010

GOOD FRIDAY

ALLMÄNT





I takt med att min son växer har min rygg börjat säga i från. I dag på hans 4-månaders dag firade jag därför med att träna för första gången på ett år eller så. Efteråt intog hela familjen shoppingbuffén på Rubi och lillen som satt sin premiärtur i sittdelen på vagnen var hur nöjd som helst; Är man stor så är man. Nu väntar påskmys med mamma, pappa och syrrorna som just anlänt till Gbg. Glad Påsk!

åkpåse, Bugaboo by Bas
Linda A

Hittade hit av en slump idag ;) vilken fin blogg! Jag känner mig inspirerad efter att ha tittat igenom dina outfit bilder - dessutom diggar jag din knut, brukar ha en likadan!

Trevlig Påsk!

elin

Hur gammal är du?

Hanna

Kul med sittvagnspremiär! Hur gammal är din son? Jag fick för mig att han var som min , tre och halv månad?!

Sarah Olsson

Hej Jennifer, tänkte höra med dig ang pälsvästen.. har du något speciellt pris du vill uppnå? Är nämligen väldigt intresserad. Du kan väl mejla.

Kram, Sarah

W

Vilken trevlig länk jag precis kom över hos Bloggkommentatorerna - dig!



Läste din blogg flitigt när du bloggade hos Aveny.se tills du plötsligt slutade med inlägg utan någon förklaring.



Och nu bloggar du igen...och den där knuten verkar vara lika efterfrågad då som nu - och mamma har du blivit. Grattis!



Åh vad skoj med ett nytt bloggbokmärke.

Lina

Sittdelen är fantastisk, det blir en helt annan vagn. Fast man saknar liggdelen lite...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress