6 april 2010

GOD MORGON

ALLMÄNT


























Nu sticker lillen och jag i väg på en mysig lunch
och sen är det dags för föräldragrupp igen- Busy day i en babymammas liv.

jag bär INTE dessa till föräldragruppen Nej, en dagens kommer sen 

Trash. Crash. Stash.

Haha, jag tänkte väl det. Fast varför inte egentligen? Skulle vara lite "so-what?" attityd över dig då :P



Hoppas du och lillen får en trevlig dag :)



xoxo



//TCS

jenny blomdahl

har kikat runt i din blogg, vad mysig du verkar! :D

Linda A

Ha en finfin dag! Är faktiskt lite småavis på det här med föräldragrupp, mina barn har blivit stora nu( inte såå stora: 8 & 10) - men jag minns både föräldragruppen & öppen förskola med förtjusning:)

Funderar på en liten sladdis...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress