3 april 2010

DAGENS

OUTFITS









Så här höstlikt är det utanför familjens husvagn, där vi hängt i kväll, så här på vårkanten. Konstigt men vackert ändå och perfekt för en liten plåtning. Nu blir det Godnatt! Förresten, nu är mitt hår så där utväxt som jag gillar det..

Foto: Felicia Jansson

transparent t-shirt + tights ZARA, halsduk sönderklippt HM-klänning (mönstret är så fint), hood AA, Primeboots
Sari

Snygg stil du har!

P R I M M S

hej tjejen! Fin blogg! Vill du vinna ett namnsmycke`? Då ska du kika in hos mig och delta :) KRAM

Sly

Hej!



snubblade in på din sida eftersom jag läst Englas inlägg. Fint namn. Avenynmamma! Min fråga är din ring, förlovningsringen... Vart är den ifrån?



Svar tacksamt mottages.

Anonym

Otroligt fin outfit!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress