15 april 2010

DAGENS

OUTFITS





Gahh! Min dator är död så nu helt plötsligt är jag evigt tacksam de överflödiga maskinerna i vårt hem. Dock har jag inte riktigt hajjat det här med Mac men det kommer väl... Hursom var det super på ÖF i dag, som vanligt var det en ursäkt för att Spider och jag skulle kunna prata blogg medans killarna lekte brevid men som sagt, mysigt och trallvänligt. Nu ska jag fila på en the complete look, ni kikar väl in senare och ser hur jag vill gå klädd just nu?

jeansjacka Vintage, t-shirt Weekday, byxor Minimarket, kängor Whyred

Moa

maj god vilka bra bilder jag tog! =)



Mycket trevligt idag. Längtar redan till nästa torsdag (dagen som lite har blivit "vår" dag).



Byt the way så var klänningen helt ok, ngr nålar i ryggen bara och så blir den nog kanon.



Krams

Erica ung fru och tvåbarnsmamma

Hejsan!



Jag hoppas att du inte tar det här som reklam, för det är inte meningen. Grejen är den att jag, en tvåbarnsmamma har blivit

utvald som kandidat i en modelltävling "modell för en dag" och det är väl enda chansen för mig att få uppleva något sådant- nånsin, hihi.

MEN det går inte utan din hjälp. Jag måste nämligen få flest röster också....



Snälla rösta på mig ERICA, nr 6 och hjälp mig vinna! http://www.paulamyo.com/info/modelltavling/



I min blogg finns en pågående tävling där alla som röstar på mig kan vinna ett valfritt namn/budskapssmycke! Bara skriv en liten kommentar så är du med=)



Om du hjälper mig så lovar jag att jag blir fantastiskt glad! Snälla=)



KRAM/ Erica



Christine

Vilken mysig blogg!

mini

hot mama! jag blir så lyckig när jag ser de här snygga bilderna för snart har jag också nästan den där vagnen att gå omkring med! mini

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress