13 april 2010

DAGENS

OUTFITS





Här kommer så äntligen en dagens. Nya skjortan åkte självklart på och dagen har vi tillbringat strosandes i Linné, lillen sov och jag kollade in lite second Hand. Jag hittade en liten kristallig sak, precis vad jag var ute efter, som jag ska använda som godisskål- Ni får se sen när jag fyllt den till helgen. Godnatt kära ni!

skjorta ZARA, jeans Nolita, converse & Raybans
Cornelia

Härligt det ser ut :D Tycker btw att du och sider är lite lika till utseendet, är något som gör att ni påminner varandra.. Haha, appropå absolut ingenting :S Hoppas du haft en bra dag :D

Felicia

Sjukt snyggt

Mathilda

Jag måste bara få säga att din blogg är fantastisk på alla sätt och vis! Så himla inspirerande! Återvänder hit flera gånger/dag och blir lika lycklig varje gång jag ser ett nytt inlägg. Keep up the good work, helt enkelt!

Solveig

Jaha ska man ha magen framme nu igen som när du gick i högstadiet eller? Kul tycker jag.Fräscht på dej men kanske inte på mej:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress