15 september 2014

SVENSKA MÄSSAN, GBG

MODE

Blogguppehåll due to årets mest spännande dag. I Torsdags förra veckan var då dagen som jag väntat på, ett underbart firande tillsammans med alla underbara människor vi dagligen arbetar med. 100-tals gäster influgna från produktionsmarknader och butiksländer, internationella modeller och designers (läs: Mr Gaultier) och så annat härlig modefolk.
 
Under hela dagen så kunde jag inte sluta le, tjoa eller dansa och precis varje sekund njöt jag över hur jag och mina kollegor fick uppleva den här dagen tillsammans efter allt hårt slit. Lindex 60år- det här är bara början!
 
Psst. Snart kommer glimtar från kvällen, min bästa modeupplevelse so far, alla kategorier!
 
Foto: Jennifer Benisty, Avenymamma
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress