Den här helgen har verkligen handlat om vänner och framför allt påminner det mig om vilken ynnest det är att omge sig med människor man verkligen gillar, på riktigt. 
 
I Lördags hängde jag med 5 kompisar som jag mötte sent i livet, nämligen under studietiden, och sedan dess har vi följt varandra genom åren (7år nu!). Vi är alla mitt i livet med karriär, barn, boendefunderingar, jämnställdhetstankar och allt annat som drabbar en i ens livsmitt och varje gång vi ses är det som om man genom att bolla får lite nya sköna perspektiv, boost eller bara kan peppa någon, vilket självklart leder till att man själv får energi.
 
Vi är alla ganska olika men samtidigt så är det ju det som gör att jag tror vi kan ge varandra så mycket- viktigt att tänka på i ett samhälle där vi allt mer exkluderar snarare än inkluderar. Ta hand om varandra! 
 
Foto: Jennifer Benisty, Avenymamma
 


Anonym

Hahaha!!! Gulliga dig!😘

Veronica

Låter verkligen härligt :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress