2 maj 2014

DAGENS &

OUTFITS

 
Efter en härlig valborg och 1 Maj tillsammans med goa vänner och lekande barn så är jag nu påväg till jobbet för en dag till innan jag kan ta helg. Just nu är jag inne i ett intensivt budgetarbete vilket är både krävande och roligt på samma gång och det där med klämdagar hinns liksom inte riktigt med..... hur har ni det? Är ni lediga?
 
By the way, För 10 år sedan var jag på väg ut från en nattklubb i London när jag lika plötsligt och otippat sprang in i the Love of my life och är inte det helt fantastiskt att jag redan då visste att han skulle bli pappan till mina barn? (kan eventuellt vara en efterkonstruktion men ändå, något kände jag och shit vad rätt jag hade!). Värt lite paljetter dagen till ära eller vad säger ni?
 
Jeans Lindex, Nike Air Force
 
 
 
 
 
 
Emelie

Vart kommer tröjan ifrån?

Anna

Så himla fint! Men jag tycker det är så tråkigt att du svarar på så få frågor du får i kommentatorsfältet :(

Svar: Jag försöker svara men eftersom jag jobbar heltid utöver bloggen så sker detta på kvällar och när barnen somnar så det är inte alltid så tätt in på frågan. Jag är säker på att det finns förståelse för detta! Med vänlig hälsning, Avenymamma
Jennifer Benisty

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress