Plötsligt händer det och allt bara faller på plats! Efter en helg full av D-vitamin som hållt oss alla ovan normal lycka med råge har jag nu hamnat i en mjuk soffa och en dator i knät och känner att jag måste dela med mig av lite bilder. Mellomys med vänner, hästar (!) (jag var vettskrämd) och äventyr i en skog nära oss och kanske känns det bättre än möjligt just för att senaste veckorna varit så tvärt om. 
 
Vissa bra dagar tycker jag man ska dokumentera på ett eller annat sätt, om inte annat för att när gnället från stora och små går i ett- regnet kommer från sidan-och orken inte finns där, så ska man minnas de dagar som gör livet så underbart. Precis som de två vi precis upplevt.
 
i dag åt vi, till tonerna av en spansk liten dänga, lunch i Villa belparc beläget i Slottskogen. Klassiskt, somrigt och barnvänligt!
Petra

Vilka härliga vårbilder som du delar med dig av. Här uppe i norr är det inte riktigt lika vårlikt men lite sol har vi iaf fått se.
Sista bilden är ju superduper fin.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress