18 juni 2014

TOGETHER WE ROCK

OUTFITS

 
Jag tänkte på en grej. Här skriver min kloka vän Moa om hur kvinnor visst väldigt ofta stöttar varandra, och detta med anledning av ett omdiskuterat blogginlägg bloggerskan Tyra skrev häromdagen där hon hävdar motsatsen, och jag vill passa på att stämma in i den tesen. Moa´s alltså.
 
Senast i början av den här veckan, sladdade jag in på kontoret- något försenad, stressad och tyngd över både det mindre kaoset som uppstått mellan alldeles för tidigt vaknade barn (och totalt förtröttade föräldrar) och över det faktum att morgonens klädval gick helt och fanders mitt i solkrämssmörjande och frukostmtutande. Och vad är det som händer där då strax efter att jag mött min trötta blick i kontorsdörrens spegelglas? Jo jag möts av leende kollegor, tjingsande vänner och komplimanger vid nespressomaskinen som ändrar mitt mood på 5 röda. Och dessa underbara människor är KVINNOR, en himla massa kvinnor och kraften i gemenskapen är försjutton gubbar (hehe) värd guld. Som jag brukar säga: Together we rock!
 
Foto: Jennifer Benisty, Avenymamma
 
 
 
Anonym

Så jävla snygg!!!

Emelie

Så jävla snygg!!!

Emelie

Så jävla snygg!!!

spiderchick

Fint :-) kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress