Nu tänkte ni att det stod New eller hur? Men nej, jag känner att Now är ett himla mycket bättre ord för 2014 som just nu rullar ut och på för fullt. Det är ju här och NU vi lever, gläds och älskar varandra, våra vänner, våra jobb och kanske även katten så varför inte. Och icke att förglömma om det inte är så, det går att göra någonting åt. Ofta. Och speciellt 2014.
 
Nyårslöften är klassiska men jag inspireras av Hanna & Amandas filosofi och väljer att se mina år som just hela år och i stället för löften som ska hållas 2014- ett långt år till att arbeta på att lyckas (med vad den nu kan tänkas vara). Så himla mer avstressat och troligtvis med större chans att lyckas. Testa vettja, och kära Ni, jag önskar Er ett riktigt Gott (power of) NU år och vill samtidigt tacka Er alla för att ni hänger med mig. Ni är bäst!!
 
vad jag tänker jobba på under 2014 kommer jag dela med mig av i dagarna som kommer, högt och lågt!
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress