I helgen kom svärmor över med förra Lördagens Två dagar eftersom hon spottat jackan från Lindex Tomorrow kollektionen jag arbetat med nu ett tag. Gissa om jag blev glad! Ni får gärna hojta till om ni ramlar över ytterligare media om just denna kollektion, jag vet att det kommer komma en del intervjuer med grymma Emma Lindqvist, designstudenten som ligger bakom kollektionens design. Själva kollektionen kommer finnas i butik från och med 29 Januari!

Nu startar vi en nya vecka kära ni! 

pic; från GP "två dagar"
helen

Hej, det där ser ut att vara en riktigt fin kollektion. Har alltid gillat kombon blått och grönt så äntligen säger jag.

Bella

Såg att det var en notis under Guldkorn i senaste Tara med om Tomorrowkollektionen. Läste att du ville samla allt som skrevs...

Svar: Å tack, det ska jag kika in!
Jennifer Benisty

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress