18 februari 2014

NEXT BUY

MODE KIDDO

HM har fått in superfina tygskor till våra små. Perfekta helgskor när vädret blir varmare och slasket flyr!
Om jag smygstör mig på att man väljer att "placera" djurprintat på flickavdelningen OCH med just rosa som accentfärg? O, ja. Om det hindrar mig från köp till mina pojkar? Absolut inte, dessutom älskar i alla fall en av dom röda toner.
 
skor, HM
 
 
 
Stella

hej Jennifer! tänkte att du kanske kan hjälpa mig med en grej, sportskofantast som du verkar vara :)
Jag fick barn för 3.5 månad sen och nu tänkte jag ta tag i den här trötta mammakroppen och vill börja spring i vår.. men vilka skor ska jag ha? märke? är i usa just nu, så köpa skor här vore ju nåt. har du nåt bra tips? vill inte ha en superavancerad en, bara en som är skön och har bra stötdämpning. fattar att jag måste prova ut, men du kanske har ett märke du föredrar (misstänker nike?). tack snälla på förhand! gillar din blogg och har följt dig länge! - Stella.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress