13 februari 2014

MOST WANTED: GREY SWEATER

MODE

Den här, i några storlekar för stor och så skinnbyxor och sneakers. Perfekt helg-coming-up-outfit!
 
Anna

Åh. Är på jakt efter den perfekta sweatern...Kanske kan det vara den?

Men du, skulle du inte kunna skriva ihop "gravidkläderinlägget" snart? Är halva graviditeten gången och än så länge är jag så liten att jag kan ha det mest i min garderob (utan byxor och gamla BH:ar...) MEN snart kommer det ju springa iväg med mage och så. Och då vore det fab om du hade gett lite tips :) Särskilt nu inför våren.

Ida

Jag tycker att Lindex swettisar blir noppriga så fort. Likaså de slappa viskosbyxorna, alla mina sådana byxor för Lindex har spruckit i knäna efter en kort tid. Snygga kläder men önskar att det vore bättre kvalité!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress