Om sisådär en vecka, närmare bestämt den 13 Februari, är det säljstart på svenska marknaden för Heidi Klum´s linje sportkläder och skor för New Balance. Eftersom det inte är mindre än mina grannar Wakakuu som exklusivt kommer sälja kollektionen på nätet så kommer jag självklart spana in den när jag har vägarna förbi. Jag gillar färgerna, den sammanhållna printbilden samt de enkla modellerna så jag ser verkligen fram emot att se plaggen i verklighet.
 
Kanske får det bli en present till mig själv för att fira att jag inte längre är en "periodare" när det kommer tll träningen. I Mars är det 1 år-dagen för min rörelse och utan att ta ut segern i förskott måste jag säga att jag är stolt över mig själv!
 
Heidi Klum för New Balance- se mer här!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress