9 februari 2014

DEN DÄR JACKAN...

OUTFITS

 
Alltså, jag kan inte bjuda på mycket för efter dagar med sjukstuga och nätter tätt intill väsande liten så är inte energin på topp. Men innan allt det där hostandet lyckades jag klämma till den här bilden i alla fall. På jackan, den där favoriten. Blev även glad när jag såg hur fin Ellen är i den, spana in och inspireras!
 
Nu blir det lite nätshopping, ni vet väl att det är bästa anti-depp-göran när vabbuari slår till på fullaste allvar? Skämtosido (fast ändå med allvar i), jag behöver nya löpardojjor (älskar förövrigt att slänga mig med ord som dessa- känner mig riktigt cool).
 
 
Sandra

Du är så fin!! Var är halsbandet ifrån? :)
Kram Sandra

Svar: Hej! Halsbandet kommer från HM Trend, men det var några säsonger sedan tyvärr! Mvh J
Jennifer Benisty

Hanna Karlsson

Fin jacka. Hoppas ni är friska snart.

Svar: Tack snälla, det hoppas vi med! ;)
Jennifer Benisty

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress