1 december 2014

CYBER MONDAY

MODE

 
Efter en vecka i Indien och en proppfull inbox med olästa mail insåg jag helt att jag missat det nya i konsumerar-sverige: Black Friday. Men vad gör det när det plötsligt även finns en Cyber Monday och att det råkar infalla just i dag.
 
En av mina favoritsiter Wakakuu är en av de aktörer som kör på konceptet och erbjuder i kväll 20-30% på hela sitt sortiment, tomten kommer tidigt i år!
 
Andra som kör på liknande erbjudanden är:
 
Asos.com - 20% på allt
Sportamore.se - 30% på nästan allt
Babyshop.se - 20 till 40% på barnkläder, The Brand, Molo mm
 
Collage: Jennifer Benisty, Avenymamma med bilder från Wakakuu.se
Anonym

KappAhl körde också Cyber Monday igår med 30 % på allt. Tyvärr hade de tekniska problem med sidan heeela dagen så de gick nog miste om en massa kunder. Jag lyckades beställa halv elva igår kväll efter att ha försökt sedan nio på morgonen!!! Och när orderbekräftelsen kom var rabatten borta så nu jagar jag kundtjänst. De har en del att jobba med på kundtjänstbiten!

Svar: Å låter riktigt irriterande, hoppas det löser sig!
Jennifer Benisty

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress