19 augusti 2014

BOBO CHOOSES

MODE KIDDO

 
Just nu är det bara jeans som gäller här hemma om barnen själv får välja. Speciellt lillkillen vägrar att bära annat än byxor med "tighta fickor" där skruvmejslar och borrmaskiner sitter kvar. Helt okej tycker jag, speciellt om jag får välja var de bär upptill. Mitt absoluta favoritmärke till barnen just nu är Bobo Choses, underbara "vuxentröjor" som ändå gör barnvänliga print på sköna kvaliteér. De plagg jag har till barnen håller tvätt efter tvätt och tål att ärvas- ett stort plus!
 
Bobo Choses hittas bland annat här hos Babyshop.se
 
Foto: Babyshop.se
Anonym

Så fina :) här är det tvärt om, Elias hatar jeans :)

michaela- mamma till tre 💗

samma här! min stora kille vill baaaaara ha jeans. hopplöst för mig som älskar tights på honom. nu efter en månad i enbart shorts har det dock gått bättre men han är väl snart på jeans-spåret igen kan jag tro haha.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress