11 april 2014

WHITES

ALLMÄNT MODE




Den här fredagen planerades vit men pågrund av rådande väderläge landade det på svart/vitt. Men drömma kan man i alla fall och om drygt en månad är vi på sydligare breddgrader och då går jag all in på riktigt. Vitt är vitt, vitt är IT!


Foto: Zara.com

Olivia

Hej! Måste bara säga, din blogg är så himla jobbig / svår att läsa genom mobilen. Har stört mig på det sen det ändrades för ett tag sen. Och nu läser jag den nästan aldrig bara för det. Så synd, för jag älskar den egentligen. Men finns det inget du kan göra åt det?

Olivia

Hej! Måste bara säga, din blogg är så himla jobbig / svår att läsa genom mobilen. Har stört mig på det sen det ändrades för ett tag sen. Och nu läser jag den nästan aldrig bara för det. Så synd, för jag älskar den egentligen. Men finns det inget du kan göra åt det?

Svar: Hej! Tråkigt att du tycker det. Det är blogg.se som ändrat format och jag tycker själv att det är lite störigt. Jag ska framföra åsikter. Plusset är dock att sidan går snabbare att ladda för de med sämre uppkoppling. Ha en fin kväll!
Jennifer Benisty

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress