25 april 2014

FRIDAY FEELING

MODE

 
Lönefredag och sommar i luften kan bara betyda en sak, succé! Det finns en sak jag älskar att inviga helgen med och när det funkar, som i dag, är jag glad. En liten promenad från kontoret, genom stan, popp in på ett par butiker, kika på aw-människor utmed serveringarna och så hopp på bussen- Underbart!
 
I kväll han jag dessutom med en joggingtur med tillhörande blomsterplock innan räkorna dukades fram (kan det bli mer gbg-klysha från och med nu?) härhemma och dofterna som kom därtill var riktiga endorfinutlösare. Från alla knoppande träd alltså. Inte räkorna, även om självklart var goda,,, äh ni fattar.... trevlig helg fina ni!
 
tröjan ovan kommer från Lindex och tillhör nu mera mig, jag tänker mig till dressade byxor nu och jeansshorts senare i sommar. Kanske tom kommer tjäna som den perfekta midsommarkvälls-tröjan, tror ni inte?
 
Foto: Jennifer Benisty, Avenymamma
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress