Ni missade väl inte GP Två dagar i helgen? Här kunde ni hitta en intervju med mig och tre andra modemänniskor om hur det är att arbeta i branschen. Kanske går du i tankar om en karriär som inköpare och vill veta lite mer om vad arbetet ser ut? 

Har ni inte GP får ni självklart fråga mig direkt i kommentarsfältet så försöker jag svara så gott jag kan. 

Artikeln publicerades i GP två dagar 26/04/14 och är skriven av Frida Zetterström

Foto: Jennifer Benisty, Avenymamma.se
Jenny

Ja älskar din stil! Nu är ja i sista PANIK minuten, men har su nå tips på nån snygg klänning man kan ha på dop som går stapeln i helgen redan ( som sagt sista minuten ) letar å letar å letar utan resultat. Vill inte ha bar armat eller för tight då bebis kulan strongt hänger kvar. helst nå vår snyggt man kan väl inte bära svart när man ska döpa sitt barn? Åh va glad ja skulle bli om du hinner med mig lite☺️

Jenny

Ja älskar din stil! Nu är ja i sista PANIK minuten, men har su nå tips på nån snygg klänning man kan ha på dop som går stapeln i helgen redan ( som sagt sista minuten ) letar å letar å letar utan resultat. Vill inte ha bar armat eller för tight då bebis kulan strongt hänger kvar. helst nå vår snyggt man kan väl inte bära svart när man ska döpa sitt barn? Åh va glad ja skulle bli om du hinner med mig lite☺️

Svar: I morgon kl 8 får du tips på två looker. Självklart behöver du ju inte köpa hela lookerna, en del plagg går finfint att matcha med sådant du troligtvis redan har. Lycka till! // Avenymamma
Jennifer Benisty

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress