Petitbo fransklänning, strl M. 125kr + frakt! Fint skick. SÅLD!
 
 
Lindex kofta, strl M. 125kr + frakt! Fint skick.
 
 
Swedish hasbeens, strl 38. 500kr + frakt eller högst bjudande! (Maila bud på [email protected]) Jättefint skick & sköna på foten! Se mer här!
 
 
Lindex Missoni Sjal, 150kr + frakt!  Oanvänd skicka (pga dublettköp) mått ca 55x200cm
 
Är ni intresserade av något av plaggen så maila mig på [email protected], först till kvarn!
 
Foto: Jennifer Benisty, Avenymamma
 
 
Lina L

Hej!
Är koftan fortfarande till salu? Är intresserad!
Mvh Lina Lilliehorn

Lina L

Hej!
Är koftan fortfarande till salu? Är intresserad!
Mvh Lina Lilliehorn

Marina

Är missoni sjalen från Lindex forfarande till salu? Jag har letat efter en sån på tradera, blocket osv men har inte hittat nån som vill sälja sin. Jag skulle så gärna vilja köpa den ifall du har den kvar då jag verkligen vill ha en sådan!!! Jag har även mejlat dig men vet inte ifall du har läst det. Ville iallafall chansa och se om du har kvar den, bättre att fråga! Ha en trevlig dag! Med vänlig hälsning/ Marina

Svar: Hej! Har försökt leta efter den men hittar den inte. Dock tror jag att de ligger i någon av våra "sälja-på-loppis" lådor så dyker den upp är du den första jag kontaktar! Bare with me!
Jennifer Benisty

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress