30 september 2013

TODAYS DETAIL.

OUTFITS

 
 
Det var några år sedan jag bar klocka sist men sedan jag fick denna av min man så sitter den som gjuten varje dag. Gillar enkelheten skarpt.
 
Sofia

Vad fin blogg du har ! :)

michaela- mamma till tre 💗

bär också klocka sällan. skulle vilja ha en sånhär tjusig!

Emelie Petersson

Riktigt snygg!

aina [fotoblogg]

Snygg klocka! :)

Emelie T

Förstår att den sitter på armen varje dag. Jättesnygg! :)

Michaela

Den var riktigt snygg!

jennie

åh så fin!! :D

cajsa torres

jätte snygg klocka!

Sari

Stilren och snygg!

Rebecka

galet snygg blogg!
Fin bild dessutom!! :)

Lisa

älskar bilden!

Tilde

Älskar klockan!!

Nattiiz

Tjusig!

Johana Duggin

Intresserad av träning & motivation?
Kolla in lite snabbt hos mig då :D
kram

Louise

Så fin!

Michelle

Har aldrig burit klockan innan jag häller men daniel wellington är en klocka man inte mer kan än älska! ;)

Hanna

Åh älskar de klockorna! Jag skulle också vilja ha en!!

kaffehörnan

Vad fin klocka

Rosanna K

Precis utav min smak.

Johanna

Supersnyggt!

Amanda

snyggt :)

Jessica

Så snygg! :)

Mohammedi's | Art, model & designer

Jätte snyggt!! love it !!

Delta gärna på min tävling som jag har på bloggen där 3 vinner en varsin goodiebag!

Yohanna Svensson

gillar klockan, viill med ha en sån. vart kan man köpa dem? :D

Svar: Följ min länk i inlägget. www.watchonline.se
Jennifer Benisty

Emma

Snyggt med en svart!

Sofia

Supersnygg ;-)

paulina

nån dag ska jag också äga en DW klocka! så grymt snygga!! :D

Sarah Persson

så himla fin klocka!

Linda ♥

Så roligt när man hittar något man gillar. Jag hatade att bära klocka förut, sen upptäckte jag Ice Watch och nu kan jag knappt gå utan den. Älskar alla dess färger <3 =)

Nalliiz

Den där är så jäkla snygg!

Martina♥

Den var riktigt snygg!!

TOVA

riktigt snyggt!!

Linda

fint!:)

felicia

så snygg!

Malin

Enkelt o snyggt! Det är ju det bästa de.
:)

jennifer

Det är exakt en sådan som jag vill ha, skitsnygg enligt mig :)

Alexandra

Cool

Elin och Gisela

Välkommen in på vår stilrena och fashionabla blogg Sixteen.se! Vi är nästan säkra på att du kommer tycka om den!
Kramar, Elin och Gisela

vendela

snygg klocka!!

Linnea

Så fin! Det är så praktiskt att ha en klocka istället för att vara beroende av mobilen hela tiden! :)

Vanessa

Så himla snyggt! :)

Emina Jonasson

Snygg klocka! Tycker själv att det är irriterande att ha smycken eller klockor runt handleden, men jag får nog börja vänja mig. Finns så mycket snyggt!

▲ S A N N A

supersnyggt! :)

Ebba

Funderar på att köpa en Wellington klocka! Är den värd sitt pris??

Svar: Verkligen! Känns gedigen och klassisk!
Jennifer Benisty

Elsa

Daniel Wellington - Alltid lika snyggt!

Har frågestund på bloggen med min kompis Paulina, fråga jätte jätte gärna frågor om oss, våran vänskap osv. (Inlägget hittar du om du skrollar ner lite i bloggen) Tack på förhand

Matilda Carlsson

Sjukt stilren ♥. Enkel, svart och super fin :)

veronica

Verkligen jättefin klocka :)

Josefine Anerland

Älskar DW klockorna, så jäkla snygga!

Josefine Anerland

Älskar DW klockorna, så jäkla snygga!

Josefine Bjarnolf

Jättefin klocka! Älskar klockor själv, känner mig naken utan haha :)

Amanda

Snyggt :)

Bohemhoe

åhh skulle vilja se mer av jackan/västen! den håriga grejen iallafall ;)

Ellinor

Snyyyygg! :D

Tilda

riktigt snygg!

Sara

så snygg!

roxanna

Vill också ha en sån! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress