16 september 2013

KÉRASTASE TRY-OUT

MODE



Jag brukar få kommentarer om min hår och framför allt min lugg.
Inga hemligheter här inte utan bara ett 15-årigt långt sparande (med några klipp då och då såklart) och ett obefintligt exprimenterande. Kanske är jag feg men framför allt så trivs jag i min frisyr och det är ju såklart det viktigaste.

Det här med styling är jag ganska slapp med eftersom tiden för det mesta inte finns men brukar som ovan använda powder bluff torrschampoo för extra stadga och uppfräshning samt touche finale serum för att hålla hårtopparna i styr (speciellt nu när det är torrt i luften). Den här veckan har jag fått möjlighet att prova ytterligare fina produkter från Kérastas och spanar just nu in deras tutorials på dess Kampanjsida där man kan se vilka produkter som passar till olika frisyrer.

Jag gillar ju denna look, men blir sugen på att testa denna, har du någon favorit?


-----------detta är ett sponsrat inlägg----------


Saras liv

Åh, jag är grymt avis på din lugg och ditt hår. :-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress