22 oktober 2013

NIKE RUNNING SHOES

MODE

 
Ni vet ju att jag är hittat en hobby på äldre dar, en obsession av Nike´s löparskor. Kanske är det tanken av att jag är ännu mer den där löpartjejen om jag dessutom är påläst när det gäller utrustningen- kanske är det tanken på kläderna och skorna som gör att jag faktiskt fortfarande orkar bege mig ut på kvällarna. OCH dessutom njuta av det. Hursom- en himla bra sak och här ovan är några av mina favoriter och nedan inköpsställena. Enjoy!
 
Psst! Min favoritsite är just nu Sportamore eftersom man ofta lyckas hitta bra erbjudanden och rabatter där, spana in!
 
Emma - By Emma

Jag har mött min överkvinna! Du har mer träningsskor än vad jag har! ;)

Svar: Jag äger inte alla tok! Men de börjar bli en samling 😊 så sköna ju!
Jennifer Benisty

Petra

Så sköna å så snygga, Jag håller med dig om Sportamore. Utomordentligt bra sida, lätt att hitta schyssta modeller till bättre priser. Men är det inte dags att designa ett par "egna" hos Nike ID?!

Svar: Jo det är det verkligen. Har börjat flera ggr men aldrig fått tummen ur att beställa :)
Jennifer Benisty

Hanna

Hej Jennifer! Tack för tipsen! Känner mig grymt inspirerad o pepp på att ta upp min löpning igen! Hur ofta o hur långt springer du? Jag har också två små o försöker få till den där egentiden så ofta det går, även om det är lättare sagt än gjort;)

Svar: Hej! Å väldigt varierande, hela våren och sommaren körde jag ett kvällspass 4 ggr/veckan, dock med inga som helst krav över att jag skulle springa varje gång utan bara att jag skulle komma ut och allt mellan 3-8 km beroende på dagsform/ledig tid. Jag kände att antalet pass var viktigast för mig eftersom jag ville skapa en vana/ett behov jag aldrig lyckats få/ha innan. Under hösten har det blivit 2-3 ggr i veckan i stället men till min lycka har jag (troligtvis pga vårens ihärdighet) börjat känna en längtan efter att få röra på mig/komma ut så det är riktigt skönt. Men som sagt- inga höga krav/mål som man ändå inte orkar hålla. En promenad, en löpning eller ett gymbesök. Allt räknas! Och du, bra/fina träningskläder och skor samt podcasts i öronen skapar också ett sug!! Lycka till och berätta gärna om hur det går! //J
Jennifer Benisty

Therese

Blev ju tvungen att klicka hem ett par Nike Free rosa!!! Så snygga! Kanske att dom t o m får iväg mig till frisks.... :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress