13 oktober 2013

ISTANBUL- PART 2

ALLMÄNT

 
Oj, jag har så mycket att berätta men kanske så behåller jag mycket för mig själv ändå eftersom den större delen av min resa handlade om jobb. En liten tur till Istanbul Fashion week hann jag också med vilket jag är väldigt glad för eftersom det visade sig vara ett coolt ställe att tillbringa en stund på. Intressant att se hur internationell modescenen är egentligen och hur (säkert en stor del på grund av) internet har fört alla människor samman. Kunde lika gärna varit i stockholm eller Paris om man såg till besökarna.
 
Fredagskvällen blev till Lördagmorgon och efter att ha dansat av oss alla långa timmar med arbete så steg en mycket nöjd men ack så trött (Aveny)mamma av planet i Göteborg och rakt i famnen på tre mycket efterlängtade familjemedlemmar. Borta bra men hemma bäst!
 
ett axplock av de senaste dagarnas instagrambilder, byxdressen längst ner kommer från Zara & "Lucca" är ett hett tips om du letar efter en middagshäng i krokarna
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress