I helgen är vi på snabbvisit i Stockholm för att hälsa på goda vänner och hitills så trivs vi som fisken. Tänk er att bli överraskade (lagom till middagen) med en globenkoncert med tillhörande en egen loge tillförfogande och sedan dessutom bli serverad en världsstjärna utan av rang. Jag säger och det- det kommer bli svårt att bjuda tillbaka!

I dag har vi njutit av att lunka runt, vara spontana och hänga lite runt Norrmalmstorg och det har varit precis så där underbart som det kan vara UTAN barn. Förstå mig rätt, jag älskar mina pojkar utöver allt annat men hänga på Schuterman tillsammans- det utsätter jag oss inte för. 

igår var jag nöjd över att vara framme eftersom vi nääästan missade planet!
Petra

Jag håller med dig om kärleken till sina barn, men visst är det skönt att ibland få umgås bara med sin älskade man.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress