4 november 2013

THE PELICAN

MODE





Ni var ju en del som undrade vad jag hade för mig där i Torsdags när regnet fullkomligt öste ner. Jodå, jag hoppade i min minst regnvänliga gown och tog en sväng förbi The Pelican som hade sin premiärkväll och njöt av den härligt varma atmosfär Roy A.Gahzizadeh och hans vänner lyckats skapa på en av göteborgs mest välkända gator.
 
The Pelican´s interiör var precis det jag (omedvetet) saknat i det senaste årets industri-möter-mat-i-taket-hysteri (som jag i för sig också kan gilla) på stadens alla restaurangöppningar och det kändes inspirerande och skönt att befinna sig i en avskalad om än detaljrik och lyxig miljö för en stund. Tummen upp för datenights på Avenyn. Och för The Pelican. Syns snart igen!
 
jag bar Matthew Williamson för Lindex samt Zara heels kvällen till ära
 
Sofia

Det där ser ut att vara ett ställe i min smak =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress