Tillsammans med mitt och pojkarnas favoritmärke Gardner and the gang håller jag en tävling där en av er kan vinna en t-shirt + ett par leggings från den senaste kollektionen. Allt ni behöver göra för att vara med är att följa (om ni inte redan gör det) @gandtheg och mig @avenymamma på Instagram samt lämna en kommentar här nere om att ni vill vinna.
 
Stort lycka till!
 
tävlingen pågår tom Söndag 17/11 kl 18 och vinnaren annonseras via våra Instagramkonton strax därefter
 
Jenny

Leo lejon skulle väl passa Ingrid med hennes humör, men kanske lillebror Calle skulle behöva dem bättre för att få en tuffare attityd gentemot storasyrran ;-)

evelin svensson

Självklart vill jag vinna! Följer dig redan på instagram och inom en minut även @gangtheg :))

Sandra

Åh, jag vill jätte gärna vinna! Tycker deras kläder är så snygga! Så nu är det bara att hålla tummarna ;)

Frida0

Grym tävling! Vill gärna delta. Frida0 heter jag på instagram o följer er både sedan länge!

andrea_se

Åh, vilken fantastisk tävling! Jag vill såklart vara med, är stormförtjust i Gardner and the gangs fina prints och färger!

Jenny

Åhh ja är med!! Håller tummar å tår:):)

Johanna S

Jag vill mer gärna vinna 😊

Tia

Klart vi vill vinna finfina kläder till våran Molle!

Ellen

Min syster ska få en bäbis till helgen (är beräknad då) och skulle vara så kul att vinna en cool T-shirt och ett par leggings från Gardner and the gang till bäbisen. Bästa presenten från den bästa mostern:)

Emma

Precis som de andra vill även jag vinna något annat vore ljug 😊

Emma

Precis som de andra vill även jag vinna något annat vore ljug 😊

Elin

Såklart jag och min Ebbe vill vinna dom coolaste brallorna! :)

Sofie Genbäck

Vill så gärna vinna ett par sjyssta leggings!

Emelie Svensson

Vill gärna vinna till ena tvillingkillen snart 2 år som är inne ingen trotsålder som heter duga. Skulle passa honom med Leo motiv. :)
emelies86 heter jag på instagram och följer både dig & gandtheg sedan länge.

Svar: Hej! Jag försöker få tag på dig för vinsten men mailen bara studsar, Skulle du kunna maila mig omgående? Mvh Jennifer B "Avenymamma"
Jennifer Benisty

Jannice

Följer! Vill gärna vinna en skön outfit till min lilla Ebbe.

sandra

å! har länge suktat efter dessa leggings, hoppas hoppas!!

Ida

Oj, vad kul det skulle vara att vinna ett sånt fint pris! Idasmeil heter jag på Instagram.

Emelie

Jag vill självklart vara med om chansen att vinna!! :DÅ

/emeliesandersson

Anonym

Åh så gärna jag skulle vilja ha nåt coolt och sätta på vårt lilla nytillskott i familjen 😍/ @stanizewski

Ann-Charlotte

Jag vill vinna detta tuffa kit till min coola dotter! Följer på intsta :)

Sara S

Grym tävling! klart man följer er.

Lina

Vill gärna vinna grymma kläder till min lilla Nils! @lillarosen

Ronya

Vill vara med och tävla! Följer dig sedan länge och började just följa gandtheg! Håller alla tummar och tår att jag vinner detta till min dotter!

Elin

Jag, och framförallt liten kille här hemma, är absolut med och tävlar! Heja!

Olivia

Har länge suktat efter plagg från gardner till mina små. Har bara sett dem på internet tidigare, men så för någon helg sen så hittade jag en butik i Göteborg, som låg på en liten gata från Hamngatan som hade gardner and the gang i butik så jag fick KÄNNA! Vilken positiv upplevelse. Äntligen kanske mina barn får äga dessa fina plagg!

Mickan

Skulle passa min tuffa prinsessa perfekt!

Anna

Ny följare av dig sen förra veckan och nu vill jag ta chansen att vinna de finfina kläderna från gardner and the gang! @cannaj på instagram :-)

Amanda

Är med!! Och håller alla mina tummar :) följer er båda! Kram

Anna

Hej! D va min syster som visade mig denna sida!! Min gudson skulle va så himla fin i dina kläder! Perfekt present från en gudmor:)) följer på insta o här!

Farmor Carina

Men åh! Va fin lilla Alice skulle va i detta!!!!!!!!!! Hoppas😉

E

Vem vann?:P

frida

följer också er båda sen länge! dessa skulle passa perfekt på min också långhåriga o lockiga lille viggo, snart 4 år! :) :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress