LINDEX Leopard kappa, strl 38 (som en Small), 300:-  ink frakt! Nyskick!
 
LINDEX Missoni- kollektionen, tröja strl 110/116 100:- ink frakt! Superfin tröja från den slutsålda Missoni för Lindex kollektionen förra året, helt oanvänd pga att den visade sig vara lite för "tjejig" för mina pojkar. SÅLD!


 
LINDEX skaloverall, strl 98, säljes för 200:- ink frakt! Superfin overall som används i de flesta väder och är perfekta plagget för alla förskolebarn. Ofodrad men vattentät vilket gör den användbar som regnkläder men smidigare! I fint skick eftersom liten tyvärr växte ur den över sommaren...SÅLD!



LINDEX Överdragsbyxor i strl 92 i jättefint skick. 100:- inkl frakt! Perfekta i höstvädret innan minusgraderna slår till och även till våren. Reflex på ena benet samt resår nertill. SÅLD!
 
 
Strutsfjäderjacka, strl S, säljes för 700:- ink frakt! I jättefint skick!
 
Självklart kan jag samfrakta och ni mailar mig på [email protected] vid intresse av något/några plagg så är det först det kvar som gäller!
 
Linn

Hej! Jag vill hemskt gärna köpa din leopardkappa. Har letat efter just den ända sedan jag såg den på Lindex, då den inte fanns i min storlek. Kram

Svar: Tyvärr är den såld 😣
Jennifer Benisty

Astrid

Är jackan fortfarande till salu? :P

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress