3 maj 2013

WE ARE HANDSOME

MODE

 
Hmm, när vi ändå påbörjade sommartankarna under gårdagskvällen så kan vi väl fortsätta. Jag känner att jag behöver dessa samtidigt som det stressar mig irriterande mycket att baddräkt ska vara så förbaskat svårburet och opraktiskt (hej solränder!).
 
Jag minns en mintgrön modell jag hade i sådant där bubbligt frottétyg på 90-talet som jag totalt badade sönder en sommar hos farmor och farfar, en sådan skulle jag vilja ha igen. Och barndomens somrar (visst regnade det aldrig?). Och min farfar tillbaka. Det är mycket man vill här i livet men så är ju livet just livet och kanske får jag nöja mig med en ny baddräkt i design ny som jag troligtvis inte längre passar i. Orättvist men det är inte det sistnämnda som tynger mig from time to time.
 
Paulina

jäklar vad snygga! Men håller med dig, varför ska det vara så krångligt med baddräkt? Och sen har man ju inte direkt figuren som modellerna ovan heller, så jag hade nog ändå bara sett ut som en enormt stor baby på vift om jag burit en.

LADY THIRTY

Åh panda-badräkten! Hm, undrar hur en annan skulle se ut i en så? En badräkt vill jag verkligen ha den här sommaren för det lär bli en hel del bad med lilleman :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress