Nikecravingzen fortsätter (man kan tro att jag är köpt men icke sa nicke) och jag kan tro att även den lilla hang-upen har med min vardag att göra. Ni förstår i två veckor nu så har jag dragit ut på kvällen, upptäckt områdets alla barriga stigar, knallat längs sjöar och andats havsdoft. I dag plockade jag till och med en knippe blommor på vägen hem och eventuellt så är det för bra för att vara sant.
 
Hemligheten stavas Hannah & Amanda podcast och kanske har den gjort mig till en sådan där hurtbulle som jag i 28år har hatat i smyg, eventuellt är det bara en tidig 30-årskris (jaja- den gör ju i alla fall gott!) eller så är det helt enkelt bara en "fas" (småbarnsföräldrar är bekant med uttrycket). Hursom så gillar jag det och lagom till nästa vecka ska jag ge mig själv en liten present till väl utförd uppryckning. Jag är totalt kär i Nike´s Liberty kollektion- huuuuur fina!?
 
nike liberty 5.0
Petra

Jättefint! Jag tror att du bara uppskattar en lugn stund för dig själv. Det behövs i all vardaglig stress.

Anna

Har även jag klämt och känt på ett par nike...ska nog slå till snart. Och de där var ju sjukt snygga. Fick du mitt mail ang. HM-jackan btw? Kommer returnera den på måndag, men är du intresserad så är det bara att du hör av dig :)

Svar: Förlåt för himla sent svar. Faktum är att jag fick provat en 38:a men tyvärr så passade inte modellen mig :( Har fortfarande inte slagit till på nike, velar mellan färger och drar mig för utgiften hehe
Jennifer Benisty

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress